Wójt Gminy Kamienica ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór
na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Kamienica
Urząd Gminy Kamienica, 34-608 Kamienica 420
inspektor ds. ochrony środowiska i komunikacji w Urzędzie Gminy Kamienica
1. Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe I lub II stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z praw publicznych,
- nieposzlakowana opinia.
2. Wymagania dodatkowe:
- pożądane doświadczenie zawodowe z zakresu administracji publicznej,
- mile widziane wykształcenie kierunkowe,
- znajomość zagadnień i przepisów z zakresu administracji publicznej, prawa samorządowego, m.in.: ustawa o ochronie przyrody, ustawa o utrzymaniu porządku i czystości w gminach, ustawa prawo wodne, ustawa o drogach publicznych, ustawa o gospodarce komunalnej,
- obsługa komputera z zakresie programów MS Office, obsługa urządzeń biurowych,
- Predyspozycje osobowościowe: umiejętność pracy w zespole, umiejętność radzenia sobie ze stresem, umiejętność sprawnej organizacji pracy.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- prowadzenie spraw związanych z gospodarką odpadami komunalnymi stosownie do ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminie,
- prowadzenie całokształtu spraw z zakresu ochrony środowiska i ochrony przyrody,
- administracja dróg, mostów i placów (ewidencja, przeglądy stanu technicznego, zezwolenia na czasowe zajęcie pasa drogowego, warunki wykonania ogrodzenia od dróg, koordynacja zimowego utrzymania, oświetlenie),
- zaopatrzenie w opał budynków komunalnych,
- wyrażanie opinii i dokonywanie uzgodnień w zakresie prawa geologicznego i górniczego,
- zadania wynikające z ustawy prawo wodne,
- zadania z zakresu rolnictwa, leśnictwa, weterynarii,
- zadania z zakresu kultury, sportu, turystyki i promocji,
- nadzór nad gminną infrastrukturą turystyczną, sportową i rekreacyjną oraz miejscami pamięci narodowej,
- prowadzenie spraw z zakresu strategii rozwoju gminy i rozwoju lokalnego w zakresie stanowiska,
- współdziałanie ze służbami doradztwa rolniczego, izbami rolniczymi, sołtysami oraz organizacją wyborów na sołtysa i do rad sołeckich,
- inne prace zlecone przez Wójta Gminy i Sekretarza Gminy.
4. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
- rodzaj pracy: stanowisko administracyjne, urzędnicze, praca przy komputerze,
- miejsce pracy: Urząd Gminy Kamienica, 34-608 Kamienica 420,
- zatrudnienie na umowę o pracę na czas określony,
- wymiar czasu pracy: pełen etat (40 godzin tygodniowo),
- praca w siedzibie urzędu bez dostępu do windy,
- wynagrodzenie zgodne z regulaminem wynagradzania pracowników Urzędu Gminy Kamienica.
5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej praz zatrudnienia osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze jest niższy niż 6%.
6. Wymagane dokumenty
- list motywacyjny,
- życiorys (CV) z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej,
- kwestionariusz osobowy (wzór w załączeniu),
- kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
- kserokopie świadectw pracy lub zaświadczeń o odbytym stażu w jednostkach samorządu terytorialnego (poświadczone przez kandydata za zgodność
z oryginałem), - inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
- informacje z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie (tylko osoby, którym zostanie przedstawiona propozycja zatrudnienia),
- oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych od zajmowanego stanowiska (wzór w załączeniu),
- oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych (wzór w załączeniu),
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych (wzór w załączeniu),
- kandydat zamierzający skorzystać z uprawnienia zawartego w art. 13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1260 z późn. zm.) jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Urzędzie Gminy w Kamienicy lub pocztą na adres Urząd Gminy Kamienica, 34-608 Kamienica 420 z dopiskiem:
„Dotyczy naboru na wolne stanowisko inspektora ds. ochrony środowiska i komunikacji w terminie do dnia 08 lipca 2019 r.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy w Kamienicy po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Z regulaminem naboru można się zapoznać w Urzędzie Gminy w Kamienicy oraz na stronie Biuletynu Informacji Publicznej.
Osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione telefonicznie lub drogą elektroniczną o terminie i miejscu kolejnego etapu rekrutacji. Osoby, które nie spełniają wymagań formalnych nie będą informowane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy w Kamienicy.
Załączniki można pobrać na stronie: