Przejdź do stopki

„Przeprowadzenie działań wspierających Gminę Kamienica w przygotowaniu Programu Rewitalizacji na lata 2016–2023”

Umieszczony: 25.10.2016, Zakończony: 02.11.2016, Status przetargu: nowy, Umieścił: D. Majewska

                                                                                        Kamienica, dn.  09.11.2016 r.

                                              

INFORMACJA O WYNIKU POSTĘPOWANIA

 

Podstawa prawna: art. 4 pkt 8 Ustawy z dnia 29.01.2004 r. – Prawo Zamówień Publicznych
(Dz. U. z 2015 poz. 2164 z późn. zm.) wartość zmówienia nie przekracza kwoty 30 000 euro.

 

Gminy Kamienica informuje, że w prowadzonym postępowaniu pn.: Przeprowadzenie działań wspierających Gminę Kamienica w przygotowaniu Programu Rewitalizacji na lata 2016–2023”  wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę:

Projekt Paweł Walczyszyn

Lechów 137 A

26 – 004 Bielany 

 

 Uzasadnienie wyboru: Wybrana oferta jest ofertą najkorzystniejszą dla Zamawiającego przy uwzględnieniu kryterium cena – 100%,

W prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty:

Lp.:                          1                   

Nazwa wykonawcy:          Instytut Badawczy IPC Sp. z o.o.    

Adres Wykonawcy:           ul. Ostrowskiego 9                            53 – 238 Wrocław                

Cena oferty:  45 000,00 zł. brutto (słownie: czterdzieści pięć tysięcy złotych 00/100)                               

 

Liczba pkt. w kryterium cena: 92,93                                                            Łączna punktacja oferty: 92,93

Lp.:                          2                   

Nazwa wykonawcy:          Stowarzyszenie Wspierania Inicjatyw Gospodarczych Delta Partner

Adres Wykonawcy:            ul. Zamkowa 3a/1                            43 – 400 Cieszyn  

Cena oferty: 71 586,00 zł. brutto (słownie: siedemdziesiąt jeden tysięcy pięćset osiemdziesiąt sześć złotych 00/100)

                                              

Liczba pkt. w kryterium cena: 58,42                                                            Łączna punktacja oferty: 58,42

Lp.:                          3

Nazwa wykonawcy:          Projekt Paweł Walczyszyn

Adres Wykonawcy:           Lechów 137 A                                    26 – 004 Bielany

Cena oferty: 41 820,00 zł. brutto (czterdzieści jeden tysięcy osiemset dwadzieścia złotych 00/100)

                                          

Liczba pkt. w kryterium cena: 100,00                                                          Łączna punktacja oferty: 100,00

 

 

Od niniejszej decyzji Zamawiającego nie przysługują środki odwoławcze.

Z wybranym Wykonawcom  zostanie podpisana umowa.

Dziękujemy za złożenie oferty.

                                                                                             

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

na przeprowadzenie działań wspierających Gminę Kamienica w przygotowaniu Gminnego Programu Rewitalizacji na lata 2016–2023.

 

 

Podstawa prawna: art. 4 pkt 8 Ustawy z dnia 29.01.2004 r. – Prawo Zamówień Publicznych
(Dz. U. z 2015 poz. 2164 z późn. zm.) wartość zmówienia nie przekracza kwoty 30 000 euro.

 

  1. Nazwa i adres Zamawiającego 

 

Gmina Kamienica

Kamienica 420

34-608 Kamienica

NIP 737-119-38-76

 

II. Opis przedmiotu zamówienia

 

            Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie działań wspierających Gminę Kamienica
w przygotowaniu „Gminnego Programu Rewitalizacji Gminy Kamienica na lata 2016–2023”, zwanego dalej Programem Rewitalizacji, który musi być zgodny Wytycznymi w zakresie rewitalizacji
w programach operacyjnych na lata 2014–2020 zatwierdzonymi przez Ministra Rozwoju w dniu 2 sierpnia 2016 roku – zwanymi dalej Wytycznymi, oraz Ustawą z dnia 9 października 2015 r.
o rewitalizacji – zwaną dalej Ustawą.

           

II.1. Wykonanie przedmiotu zamówienia obejmuje następujące elementy:

 

  1. Wykonanie dokumentów diagnostyczno-analitycznych na potrzeby opracowania Programu Rewitalizacji:
  1. Koncepcja funkcjonalno-przestrzenna obszaru rewitalizacji:
  1. sporządzenie wstępnej koncepcji funkcjonalno-przestrzennej, która będzie przedmiotem konsultacji z Zamawiającym,
  2. sporządzenie docelowej koncepcji funkcjonalno-przestrzennej zagospodarowania terenu
    z uwzględnieniem zagospodarowania zinwentaryzowanych obiektów publicznych – koncepcja zagospodarowania terenu i adaptacja obiektów łącznie z propozycjami ich przeznaczenia, zawartość opracowań koncepcyjnych: programy funkcjonalno-użytkowe, opisy,
  3. pozyskanie danych wyjściowych i materiałów niezbędnych do wykonania zamówienia.
  1. Sporządzenie mapy obszaru zdegradowanego i obszaru rewitalizacji gminy na mapie w skali co najmniej 1:5 000 z wykorzystaniem treści mapy zasadniczej, a w przypadku jej braku –
    z wykorzystaniem treści mapy ewidencyjnej w rozumieniu ustawy z dnia 17 maja 1989 r. – Prawo Geodezyjne i Kartograficzne. Opracowana mapa będzie stanowić załącznik do Programu Rewitalizacji. Pozyskanie mapy zasadniczej bądź ewidencyjnej leży w gestii Zleceniodawcy.

 

  1. Przeprowadzenie badania ankietowego wśród mieszkańców:
  1. instrumentem pomiarowym będzie kwestionariusz w formie ankiety elektronicznej i papierowej,
  2. próba 1,0 % mieszkańców gminy,
  3. opracowanie raportu z badania ankietowego.

 

  1. Organizacja 2 Konferencji: rozpoczynającej i podsumowującej prace nad Programem Rewitalizacji, każda z konferencji:
  1. czas trwania konferencji rozpoczynającej 6 godzin w blokach tematycznych po 45 minut (w tym 3 przerwy kawowe), czas trwania konferencji podsumowującej 4 godziny w blokach tematycznych po 45 minut (w tym 2 przerwy kawowe)
  2. forma: wykład + prezentacja multimedialna,
  3. udział co najmniej 2 prelegentów (posiadających udokumentowaną wiedzę i doświadczenie
    w zakresie rewitalizacji potwierdzoną udziałem przy opracowaniu co najmniej 3 Programów Rewitalizacji),
  4. materiały (40 kompletów):
  1. format A4, trwale spięty,
  2. program konferencji (nazwa konferencji, tytuły prezentacji oraz nazwiska prelegentów, harmonogram czasowy),
  3. konspekty z przedstawionych prezentacji,
  1. opracowanie listy obecności (format A4),
  2. opracowanie graficzno-merytoryczne, wydruk i rozesłanie 40 sztuk zaproszeń na każdą
    z konferencji, zgodnie z „listą osób do zaproszenia” przygotowaną przez Zleceniodawcę,
  3. wykonanie dokumentacji fotograficznej (20 zdjęć),
  4. catering dla 40 osób na konferencji rozpoczynającej (3 przerwy kawowe):
  1. kawa (minimum 2 rodzaje), herbata (minimum 3 rodzaje – czarna, zielona, owocowa)

– wrzątek w warniku, kubeczki, łyżeczki,

  1. cukier, mleczko/śmietanka do kawy,
  2. woda mineralna niegazowana i gazowana, kubeczki,
  3. „suche” ciasteczka, minimum 3 rodzaje,
  4. ciepły posiłek typu lunch.
  1. catering dla 40 osób na konferencji podsumowującej (2 przerwy kawowe):
  1. kawa (minimum 2 rodzaje), herbata (minimum 3 rodzaje – czarna, zielona, owocowa)
    – wrzątek w warniku, kubeczki, łyżeczki,
  2. cukier, mleczko/śmietanka do kawy,
  3. woda mineralna niegazowana i gazowana, kubeczki,
  1. „suche” ciasteczka, minimum 3 rodzaje,
  2. ciepły posiłek typu lunch.

 

  1. Przeprowadzenie spotkania informacyjnego dla mieszkańców:

 

  1. czas trwania – 2 godziny,
  2. forma: wykład + prezentacja + dyskusja,
  3. materiały (30 kompletów):
  1. format A4, trwale spięty,
  2. konspekty z prezentowanych w trakcie spotkania treści.
  1. wykonanie dokumentacji fotograficznej (10 zdjęć),
  2. catering dla 30 osób (bez ograniczeń ilościowych – możliwość ciągłego korzystania w trakcie spotkania):
  1. woda mineralna niegazowana i gazowana, sok, kubeczki,
  2. „suche” ciasteczka, minimum 3 rodzaje.

 

  1. Przeprowadzenie wywiadów grupowych – 3 spotkania (1 spotkanie z przedsiębiorcami
    i organizacjami pozarządowymi, 2 spotkanie z ludźmi młodymi, 3 spotkanie z instytucjami publicznymi i radnymi):
  1. forma: prezentacja multimedialna + wywiad,
  2. każdy wywiad prowadzony będzie przez moderatora – czas trwania wywiadu 2 godziny,
  3. opracowanie listy obecności (format A4),
  4. wykonanie dokumentacji fotograficznej (10 zdjęć),
  5. materiały (20 kompletów/wywiad):
  1. format A4, trwale spięty,
  2. konspekty z prezentowanych w trakcie wywiadów prezentacji,
  1. catering/1 wywiad – 20 osób (bez ograniczeń ilościowych – możliwość ciągłego korzystania
    w trakcie spotkania):
  1. woda mineralna niegazowana i gazowana, sok, kubeczki,
  2. „suche” ciasteczka, minimum 3 rodzaje.
  1. Przeprowadzenie jednodniowego szkolenia Komitetu Rewitalizacji dla 20 osób:
  1. czas trwania – 8 godzin (1,5 h wykładu w 4 blokach tematycznych; 3 przerwy kawowe),
  2. forma: wykład + prezentacja multimedialna,
  3. zakres szkolenia (minimum):
  4. materiały (20 kompletów):
  1. format A4, trwale spięty,
  2. konspekty z prezentowanych w trakcie spotkania treści,
  3. wykonanie dokumentacji fotograficznej (10 zdjęć).
  1. catering dla 20 osób (3 przerwy kawowe):
  1. serwis kawowy (bez ograniczeń ilościowych – możliwość ciągłego korzystania w trakcie konferencji),
  2. kawa (minimum 2 rodzaje), herbata (minimum 3 rodzaje – czarna, zielona, owocowa)
    – wrzątek w warniku, kubeczki, łyżeczki,
  3. cukier, mleczko/śmietanka do kawy,
  4. woda mineralna niegazowana i gazowana, kubeczki,
  5. „suche” ciasteczka, minimum 3 rodzaje,
  6. ciepły posiłek typu lunch. 
  1. Udział w 3 posiedzeniach Komitetu Rewitalizacji – każde spotkanie w innym terminie:
  1. czas trwania – 2 godziny każde z 3 posiedzeń,
  2. obecność moderatora na spotkaniu,
  3. materiały (20 kompletów):
  1. format A4, trwale spięty,
  2. konspekty z prezentowanych w trakcie spotkania treści,
  1. wykonanie dokumentacji fotograficznej (10 zdjęć),
  2. catering dla 20 osób (bez ograniczeń ilościowych – możliwość ciągłego korzystania w trakcie spotkania):
  1. kawa (minimum 2 rodzaje), herbata (minimum 3 rodzaje – czarna, zielona, owocowa)
    – wrzątek w minimum 1 warniku, kubeczki, łyżeczki,
  2. cukier, mleczko/śmietanka do kawy,
  3. woda mineralna niegazowana i gazowana, kubeczki,
  4. „suche” ciasteczka, minimum 3 rodzaje.
  1. Przeprowadzenie 2 spotkań warsztatowych dla mieszkańców obszarów rewitalizacji:
  1. czas trwania – 1 spotkanie 2 godziny,
  2. materiały (20 kompletów – każde spotkanie):
  1. format A4, trwale spięty,
  2. konspekty z prezentowanych w trakcie spotkania treści.
  1. wykonanie dokumentacji fotograficznej (10 zdjęć),
  2. catering dla 20 osób na każdym spotkaniu (bez ograniczeń ilościowych – możliwość ciągłego korzystania w trakcie spotkania):
  1. serwis kawowy (bez ograniczeń ilościowych – możliwość ciągłego korzystania w trakcie konferencji),
  2. kawa (minimum 2 rodzaje), herbata (minimum 3 rodzaje – czarna, zielona, owocowa)
  3. – wrzątek w warniku, kubeczki, łyżeczki,
  4. cukier, mleczko/śmietanka do kawy,
  5. woda mineralna niegazowana i gazowana, kubeczki,
  6. „suche” ciasteczka, minimum 3 rodzaje.
  1. Przeprowadzenie spotkania warsztatowego dla przedstawicieli partnerów rewitalizacji:
  1. czas trwania – 2 godziny,
  2. materiały (15 kompletów):
  1. format A4, trwale spięty,
  2. konspekty z prezentowanych w trakcie spotkania treści.
  1. wykonanie dokumentacji fotograficznej (10 zdjęć),
  2. catering dla 15 osób (bez ograniczeń ilościowych – możliwość ciągłego korzystania w trakcie spotkania):
  1. serwis kawowy (bez ograniczeń ilościowych – możliwość ciągłego korzystania w trakcie konferencji),
  2. kawa (minimum 2 rodzaje), herbata (minimum 3 rodzaje – czarna, zielona, owocowa)
    – wrzątek w warniku, kubeczki, łyżeczki,
  3. cukier, mleczko/śmietanka do kawy,
  4. woda mineralna niegazowana i gazowana, kubeczki,
  5. „suche” ciasteczka, minimum 3 rodzaje.
  1. Świadczenie indywidualnego doradztwa dla partnerów projektów rewitalizacyjnych:
  1. czas trwania – 5 x 3 godziny,
  2. doradca – osoba wskazana jako 1 z 4 członków zespołu oddelegowanego do realizacji przedmiotowego zadania,
  3. usługa świadczona na obszarze rewitalizacji.
  1. Przeprowadzenie spotkania otwartego dla interesariuszy obszaru rewitalizacji wraz z debatą publiczną – prezentacja głównych założeń Programu Rewitalizacji.
  1. czas trwania – 2 godziny,
  2. materiały (40 kompletów):
  1. format A4, trwale spięty,
  2. konspekty z prezentowanych w trakcie spotkania treści.
  1. wykonanie dokumentacji fotograficznej (10 zdjęć),
  2. catering dla 40 osób (bez ograniczeń ilościowych – możliwość ciągłego korzystania w trakcie spotkania):
  1. woda mineralna niegazowana i gazowana, kubeczki,
  2. „suche” ciasteczka, minimum 3 rodzaje.
  1. Opracowanie i wykonanie 2 makiet urbanistycznych wyznaczonych podobszarów rewitalizacji.
  2. Przeprowadzenie kampanii promocyjnej projektu:
  1. Opracowanie graficzno-merytoryczne i wydruk plakatów – 50 sztuk. Format A3, papier kreda mat 130g/m2, druk cyfrowy, kolor – 4+0 (fullcolor).
  2. Opracowanie graficzno-merytoryczne i wydruk ulotek – 1000 sztuk. Format A5, papier kreda 135g/m2, druk cyfrowy, kolor - 4 kolory CMYK (4+4).
  3. Opracowanie graficzno-merytoryczne i wydruk folderu – 500 sztuk. Format A4 składany do A5, papier kreda 135g/m2, druk cyfrowy, kolor - 4 kolory CMYK (4+4).
  4. Opracowanie graficzno-merytoryczne oraz zamieszczenie w prasie lokalnej 3 artykułów: format 1 strona, zasięg gminny, przekazanie Zleceniodawcy 5 egzemplarzy.
  1. Przeprowadzenie Strategicznej Oceny Oddziaływania na Środowisko (SOOS). Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia niezbędnych uzgodnień z Regionalnym Dyrektorem Ochrony Środowiska w Krakowie i Państwowym Wojewódzkim Inspektorem Sanitarnym
    w Krakowie związanych z koniecznością przeprowadzenia SOOS. W przypadku stwierdzenia konieczności, Wykonawca sporządzi Prognozę oddziaływania na środowisko projektu Gminnego Programu Rewitalizacji, zgodnie z wymogami prawa i uzgodnieniami ww. organów.

II.2. Postanowienia ogólne:

 

  1. Wykonawca zobowiązuje się przekazać do akceptacji wszelkie materiały opracowane
    w ramach zlecenia najpóźniej na 3 dni przed terminem ich publikacji/ dystrybucji / planowanym spotkaniem. Zleceniodawca zastrzega sobie prawo do akceptacji ww. treści w terminie, co najmniej 1 dnia roboczego od ich przekazania.
  2. Spotkania należy zorganizować w terminach uzgodnionych ze Zleceniodawcą, wynikających
    z procesu opracowania Programu Rewitalizacji.
  3. Zamawiający udostępni Wykonawcy pomieszczenia do zorganizowania spotkań. Sprzęt
    i materiały potrzebne do przeprowadzenia spotkań są po stronie Wykonawcy.
  4. Wszystkie materiały szkoleniowe, promocyjne, jak również inne opracowania muszą zawierać logotypy zgodnie z Podręcznikiem wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności oraz Kartą wizualizacji Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014–2020.
  5. Wykonawca w ciągu 7 dni od podpisania umowy przedstawi proponowany szczegółowy harmonogram prac, który musi zostać uzgodniony z Wykonawcą Programu Rewitalizacji
    i zatwierdzony przez Zamawiającego.
  6. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: 28.02.2017 r.

 

III. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

 

Wykonawca powinien posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny – niezbędny do prawidłowego wykonania zamówienia.

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie: Załącznika 2 – Wykaz usług i Załącznika 3 – Wykaz osób biorących udział w realizacji zamówienia.

Zamawiający może poprosić oferentów (wykonawców) o przedstawienie dokumentów potwierdzających dane zawarte we wskazanych ww. Załącznikach.

 

III.1 Doświadczenie Wykonawcy:

 

  1. Wykonawca wykonał co najmniej 10 programów/planów rewitalizacji (również aktualizacji),
    w tym, co najmniej 3 dokumenty w okresie ostatnich 3 lat.
  2. Wykonawca wykonał co najmniej 10 strategii rozwoju (również aktualizacji) dla jednostek samorządu terytorialnego, w tym, co najmniej 3 dokumenty w okresie ostatnich 3 lat, oraz co najmniej 1 dokument z zakresu problematyki społecznej.
  3. Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat opracował co najmniej 3 „Diagnozy na potrzeby wyznaczenia obszaru zdegradowanego i obszaru rewitalizacji na terenie gminy” zgodnie z Ustawą o rewitalizacji – wymagane potwierdzenie przyjęcia uchwałą Rady Gminy/Miasta.
  4. Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat opracował co najmniej 5 dokumentów polegających na opracowaniu analiz i/lub ekspertyz na rzecz podmiotów spoza sektora finansów publicznych działających na rzecz społeczności lokalnej.
  5. Wykonawca opracował w okresie ostatnich 3 lat co najmniej 5 dokumentów diagnostycznych lub badań grup interesariuszy pod kątem scharakteryzowania aktualnej sytuacji społeczno-gospodarczej lub określenia potrzeb interesariuszy (np. diagnozy, badania, analizy).

 

III.2 Potencjał techniczny Wykonawcy

 

            Wykonawca posiada 4 osobowy zespół, który zostanie oddelegowany do realizacji zamówienia,
w tym minimum 2 osoby zatrudnione są w firmie Wykonawcy na podstawie umowy o pracę, według stanu na koniec miesiąca poprzedzającego miesiąc złożenia oferty. Wymagania stawiane członkom zespołu:

  1. Kierownik zespołu (1 osoba) – posiada wykształcenie wyższe, doświadczenie w opracowaniu co najmniej 5 programów/planów rewitalizacji (również aktualizacji), co najmniej 5 strategii rozwoju dla jednostek samorządu terytorialnego, w tym 1 strategii z zakresu problematyki społecznej, co najmniej 5 dokumentów diagnostycznych, co najmniej 3 dokumentów polegających na opracowaniu analiz i/lub ekspertyz na rzecz podmiotów spoza sektora finansów publicznych działających na rzecz społeczności lokalnej, doświadczenie w zakresie prowadzenie konsultacji społecznych, warsztatów, szkoleń m.in. z zakresu rewitalizacji oraz przy udziale różnych grup społecznych. 
  2. Członek zespołu (2 osoby) – posiada wykształcenie wyższe w sferze funkcjonalno-przestrzennej: urbanistyka, architektura, planowanie przestrzenne, gospodarka przestrzenna, i/lub legitymuje się minimum 2 letnim doświadczeniem w pracy w ww. zawodach; posiada doświadczenie
    w opracowaniu co najmniej 2 programów/planów rewitalizacji (również aktualizacji), co najmniej 2 strategii rozwoju dla jednostek samorządu terytorialnego.
  3. Członek zespołu (1 osoba) – posiada wykształcenie wyższe w sferze: socjologii, psychologii, politologii, resocjalizacji, pracy socjalnej, ekonomii i/lub legitymuje się co najmniej 2 letnim doświadczeniem w pracy w ww. zawodach; posiada doświadczenie w opracowaniu co najmniej
    2 dokumentów diagnostycznych oraz 2 dokumentów polegających na opracowaniu analiz i/lub ekspertyz na rzecz podmiotów działających dla społeczności lokalnej spoza sektora finansów publicznych, opracowaniem 1 dokumentu z zakresu pomocy społecznej.

Każdy członek Zespołu musi wziąć udział w co najmniej 4 spotkaniach / szkoleniach objętych zamówieniem.

 

III.3 Ubezpieczenie OC

 

            Wykonawca posiadał w dniu złożenia oferty opłaconą polisę lub inny dokument ubezpieczeniowy potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (w ramach kodu PKD w ramach którego wykonywał będzie zlecenie będące przedmiotem oferty) związanej z przedmiotem zamówienia oraz aby suma ubezpieczenia wskazana na polisie była co najmniej równa dwukrotności wartości składanej oferty przez Oferenta w ramach niniejszego postępowania. Kryterium oceniane będzie na podstawie Załącznika 4 – Oświadczenie o posiadanej polisie OC.

 

IV. Kryterium wyboru oferty

 

Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w niniejszym zapytaniu ofertowym i zdobędzie najwyższą łączną liczbę punktów obliczoną w oparciu o podane kryterium wyboru.

 

Kryterium wyboru oferty jest cena (brutto) = 100% (Kryterium „C”)

 

Liczba uzyskanych punktów wyliczana jest zgodnie z przedstawionym poniżej wzorem:

 

Kryterium „C” cena brutto =

 

Maksymalna łączna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca wynosi 100 pkt.

 

V. Miejsce i termin składania oferty

 

Ofertę należy składać (osobiście lub pocztą) w Urzędzie Gminy Kamienica
34 – 608 Kamienica 420 w terminie do dnia 02.11. 2016 r. do godz. 15:00

 

Oferta powinna być złożona na kolejno ponumerowanych stronach, w nieprzezroczystej, zabezpieczonej przed otwarciem kopercie opisanej następująco: „Oferta na przeprowadzenie działań wspierających Gminę Kamienica w przygotowaniu Programu Rewitalizacji na lata 2016-2023”

 

Ofertę skutecznie doręczoną pocztą uznaje się taką, która wpłynęła na sekretariat Urzędu do godziny 15:00 ostatniego dnia składania ofert.

 

VI. Załączniki:

 

 

1. Formularz oferty - wzór

2. Wykaz usług - wzór

3. Wykaz osób - wzór

4. Oświadczenie o posiadanej polisie OC – wzór


Menu
Informacje
2042425