„Przeprowadzenie działań wspierających Gminę Kamienica w przygotowaniu Programu Rewitalizacji na lata 2016–2023”
Kamienica, dn. 09.11.2016 r.
INFORMACJA O WYNIKU POSTĘPOWANIA
Podstawa prawna: art. 4 pkt 8 Ustawy z dnia 29.01.2004 r. – Prawo Zamówień Publicznych
(Dz. U. z 2015 poz. 2164 z późn. zm.) wartość zmówienia nie przekracza kwoty 30 000 euro.
Gminy Kamienica informuje, że w prowadzonym postępowaniu pn.: „Przeprowadzenie działań wspierających Gminę Kamienica w przygotowaniu Programu Rewitalizacji na lata 2016–2023” wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę:
Projekt Paweł Walczyszyn
Lechów 137 A
26 – 004 Bielany
Uzasadnienie wyboru: Wybrana oferta jest ofertą najkorzystniejszą dla Zamawiającego przy uwzględnieniu kryterium cena – 100%,
W prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty:
Lp.: 1
Nazwa wykonawcy: Instytut Badawczy IPC Sp. z o.o.
Adres Wykonawcy: ul. Ostrowskiego 9 53 – 238 Wrocław
Cena oferty: 45 000,00 zł. brutto (słownie: czterdzieści pięć tysięcy złotych 00/100)
Liczba pkt. w kryterium cena: 92,93 Łączna punktacja oferty: 92,93
Lp.: 2
Nazwa wykonawcy: Stowarzyszenie Wspierania Inicjatyw Gospodarczych Delta Partner
Adres Wykonawcy: ul. Zamkowa 3a/1 43 – 400 Cieszyn
Cena oferty: 71 586,00 zł. brutto (słownie: siedemdziesiąt jeden tysięcy pięćset osiemdziesiąt sześć złotych 00/100)
Liczba pkt. w kryterium cena: 58,42 Łączna punktacja oferty: 58,42
Lp.: 3
Nazwa wykonawcy: Projekt Paweł Walczyszyn
Adres Wykonawcy: Lechów 137 A 26 – 004 Bielany
Cena oferty: 41 820,00 zł. brutto (czterdzieści jeden tysięcy osiemset dwadzieścia złotych 00/100)
Liczba pkt. w kryterium cena: 100,00 Łączna punktacja oferty: 100,00
Od niniejszej decyzji Zamawiającego nie przysługują środki odwoławcze.
Z wybranym Wykonawcom zostanie podpisana umowa.
Dziękujemy za złożenie oferty.
ZAPYTANIE OFERTOWE
na przeprowadzenie działań wspierających Gminę Kamienica w przygotowaniu Gminnego Programu Rewitalizacji na lata 2016–2023.
Podstawa prawna: art. 4 pkt 8 Ustawy z dnia 29.01.2004 r. – Prawo Zamówień Publicznych
(Dz. U. z 2015 poz. 2164 z późn. zm.) wartość zmówienia nie przekracza kwoty 30 000 euro.
- Nazwa i adres Zamawiającego
Gmina Kamienica
Kamienica 420
34-608 Kamienica
NIP 737-119-38-76
II. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie działań wspierających Gminę Kamienica
w przygotowaniu „Gminnego Programu Rewitalizacji Gminy Kamienica na lata 2016–2023”, zwanego dalej Programem Rewitalizacji, który musi być zgodny Wytycznymi w zakresie rewitalizacji
w programach operacyjnych na lata 2014–2020 zatwierdzonymi przez Ministra Rozwoju w dniu 2 sierpnia 2016 roku – zwanymi dalej Wytycznymi, oraz Ustawą z dnia 9 października 2015 r.
o rewitalizacji – zwaną dalej Ustawą.
II.1. Wykonanie przedmiotu zamówienia obejmuje następujące elementy:
- Wykonanie dokumentów diagnostyczno-analitycznych na potrzeby opracowania Programu Rewitalizacji:
- Koncepcja funkcjonalno-przestrzenna obszaru rewitalizacji:
- sporządzenie wstępnej koncepcji funkcjonalno-przestrzennej, która będzie przedmiotem konsultacji z Zamawiającym,
- sporządzenie docelowej koncepcji funkcjonalno-przestrzennej zagospodarowania terenu
z uwzględnieniem zagospodarowania zinwentaryzowanych obiektów publicznych – koncepcja zagospodarowania terenu i adaptacja obiektów łącznie z propozycjami ich przeznaczenia, zawartość opracowań koncepcyjnych: programy funkcjonalno-użytkowe, opisy, - pozyskanie danych wyjściowych i materiałów niezbędnych do wykonania zamówienia.
- Sporządzenie mapy obszaru zdegradowanego i obszaru rewitalizacji gminy na mapie w skali co najmniej 1:5 000 z wykorzystaniem treści mapy zasadniczej, a w przypadku jej braku –
z wykorzystaniem treści mapy ewidencyjnej w rozumieniu ustawy z dnia 17 maja 1989 r. – Prawo Geodezyjne i Kartograficzne. Opracowana mapa będzie stanowić załącznik do Programu Rewitalizacji. Pozyskanie mapy zasadniczej bądź ewidencyjnej leży w gestii Zleceniodawcy.
- Przeprowadzenie badania ankietowego wśród mieszkańców:
- instrumentem pomiarowym będzie kwestionariusz w formie ankiety elektronicznej i papierowej,
- próba 1,0 % mieszkańców gminy,
- opracowanie raportu z badania ankietowego.
- Organizacja 2 Konferencji: rozpoczynającej i podsumowującej prace nad Programem Rewitalizacji, każda z konferencji:
- czas trwania konferencji rozpoczynającej 6 godzin w blokach tematycznych po 45 minut (w tym 3 przerwy kawowe), czas trwania konferencji podsumowującej 4 godziny w blokach tematycznych po 45 minut (w tym 2 przerwy kawowe)
- forma: wykład + prezentacja multimedialna,
- udział co najmniej 2 prelegentów (posiadających udokumentowaną wiedzę i doświadczenie
w zakresie rewitalizacji potwierdzoną udziałem przy opracowaniu co najmniej 3 Programów Rewitalizacji), - materiały (40 kompletów):
- format A4, trwale spięty,
- program konferencji (nazwa konferencji, tytuły prezentacji oraz nazwiska prelegentów, harmonogram czasowy),
- konspekty z przedstawionych prezentacji,
- opracowanie listy obecności (format A4),
- opracowanie graficzno-merytoryczne, wydruk i rozesłanie 40 sztuk zaproszeń na każdą
z konferencji, zgodnie z „listą osób do zaproszenia” przygotowaną przez Zleceniodawcę, - wykonanie dokumentacji fotograficznej (20 zdjęć),
- catering dla 40 osób na konferencji rozpoczynającej (3 przerwy kawowe):
- kawa (minimum 2 rodzaje), herbata (minimum 3 rodzaje – czarna, zielona, owocowa)
– wrzątek w warniku, kubeczki, łyżeczki,
- cukier, mleczko/śmietanka do kawy,
- woda mineralna niegazowana i gazowana, kubeczki,
- „suche” ciasteczka, minimum 3 rodzaje,
- ciepły posiłek typu lunch.
- catering dla 40 osób na konferencji podsumowującej (2 przerwy kawowe):
- kawa (minimum 2 rodzaje), herbata (minimum 3 rodzaje – czarna, zielona, owocowa)
– wrzątek w warniku, kubeczki, łyżeczki, - cukier, mleczko/śmietanka do kawy,
- woda mineralna niegazowana i gazowana, kubeczki,
- „suche” ciasteczka, minimum 3 rodzaje,
- ciepły posiłek typu lunch.
- Przeprowadzenie spotkania informacyjnego dla mieszkańców:
- czas trwania – 2 godziny,
- forma: wykład + prezentacja + dyskusja,
- materiały (30 kompletów):
- format A4, trwale spięty,
- konspekty z prezentowanych w trakcie spotkania treści.
- wykonanie dokumentacji fotograficznej (10 zdjęć),
- catering dla 30 osób (bez ograniczeń ilościowych – możliwość ciągłego korzystania w trakcie spotkania):
- woda mineralna niegazowana i gazowana, sok, kubeczki,
- „suche” ciasteczka, minimum 3 rodzaje.
- Przeprowadzenie wywiadów grupowych – 3 spotkania (1 spotkanie z przedsiębiorcami
i organizacjami pozarządowymi, 2 spotkanie z ludźmi młodymi, 3 spotkanie z instytucjami publicznymi i radnymi):
- forma: prezentacja multimedialna + wywiad,
- każdy wywiad prowadzony będzie przez moderatora – czas trwania wywiadu 2 godziny,
- opracowanie listy obecności (format A4),
- wykonanie dokumentacji fotograficznej (10 zdjęć),
- materiały (20 kompletów/wywiad):
- format A4, trwale spięty,
- konspekty z prezentowanych w trakcie wywiadów prezentacji,
- catering/1 wywiad – 20 osób (bez ograniczeń ilościowych – możliwość ciągłego korzystania
w trakcie spotkania):
- woda mineralna niegazowana i gazowana, sok, kubeczki,
- „suche” ciasteczka, minimum 3 rodzaje.
- Przeprowadzenie jednodniowego szkolenia Komitetu Rewitalizacji dla 20 osób:
- czas trwania – 8 godzin (1,5 h wykładu w 4 blokach tematycznych; 3 przerwy kawowe),
- forma: wykład + prezentacja multimedialna,
- zakres szkolenia (minimum):
- materiały (20 kompletów):
- format A4, trwale spięty,
- konspekty z prezentowanych w trakcie spotkania treści,
- wykonanie dokumentacji fotograficznej (10 zdjęć).
- catering dla 20 osób (3 przerwy kawowe):
- serwis kawowy (bez ograniczeń ilościowych – możliwość ciągłego korzystania w trakcie konferencji),
- kawa (minimum 2 rodzaje), herbata (minimum 3 rodzaje – czarna, zielona, owocowa)
– wrzątek w warniku, kubeczki, łyżeczki, - cukier, mleczko/śmietanka do kawy,
- woda mineralna niegazowana i gazowana, kubeczki,
- „suche” ciasteczka, minimum 3 rodzaje,
- ciepły posiłek typu lunch.
- Udział w 3 posiedzeniach Komitetu Rewitalizacji – każde spotkanie w innym terminie:
- czas trwania – 2 godziny każde z 3 posiedzeń,
- obecność moderatora na spotkaniu,
- materiały (20 kompletów):
- format A4, trwale spięty,
- konspekty z prezentowanych w trakcie spotkania treści,
- wykonanie dokumentacji fotograficznej (10 zdjęć),
- catering dla 20 osób (bez ograniczeń ilościowych – możliwość ciągłego korzystania w trakcie spotkania):
- kawa (minimum 2 rodzaje), herbata (minimum 3 rodzaje – czarna, zielona, owocowa)
– wrzątek w minimum 1 warniku, kubeczki, łyżeczki, - cukier, mleczko/śmietanka do kawy,
- woda mineralna niegazowana i gazowana, kubeczki,
- „suche” ciasteczka, minimum 3 rodzaje.
- Przeprowadzenie 2 spotkań warsztatowych dla mieszkańców obszarów rewitalizacji:
- czas trwania – 1 spotkanie 2 godziny,
- materiały (20 kompletów – każde spotkanie):
- format A4, trwale spięty,
- konspekty z prezentowanych w trakcie spotkania treści.
- wykonanie dokumentacji fotograficznej (10 zdjęć),
- catering dla 20 osób na każdym spotkaniu (bez ograniczeń ilościowych – możliwość ciągłego korzystania w trakcie spotkania):
- serwis kawowy (bez ograniczeń ilościowych – możliwość ciągłego korzystania w trakcie konferencji),
- kawa (minimum 2 rodzaje), herbata (minimum 3 rodzaje – czarna, zielona, owocowa)
- – wrzątek w warniku, kubeczki, łyżeczki,
- cukier, mleczko/śmietanka do kawy,
- woda mineralna niegazowana i gazowana, kubeczki,
- „suche” ciasteczka, minimum 3 rodzaje.
- Przeprowadzenie spotkania warsztatowego dla przedstawicieli partnerów rewitalizacji:
- czas trwania – 2 godziny,
- materiały (15 kompletów):
- format A4, trwale spięty,
- konspekty z prezentowanych w trakcie spotkania treści.
- wykonanie dokumentacji fotograficznej (10 zdjęć),
- catering dla 15 osób (bez ograniczeń ilościowych – możliwość ciągłego korzystania w trakcie spotkania):
- serwis kawowy (bez ograniczeń ilościowych – możliwość ciągłego korzystania w trakcie konferencji),
- kawa (minimum 2 rodzaje), herbata (minimum 3 rodzaje – czarna, zielona, owocowa)
– wrzątek w warniku, kubeczki, łyżeczki, - cukier, mleczko/śmietanka do kawy,
- woda mineralna niegazowana i gazowana, kubeczki,
- „suche” ciasteczka, minimum 3 rodzaje.
- Świadczenie indywidualnego doradztwa dla partnerów projektów rewitalizacyjnych:
- czas trwania – 5 x 3 godziny,
- doradca – osoba wskazana jako 1 z 4 członków zespołu oddelegowanego do realizacji przedmiotowego zadania,
- usługa świadczona na obszarze rewitalizacji.
- Przeprowadzenie spotkania otwartego dla interesariuszy obszaru rewitalizacji wraz z debatą publiczną – prezentacja głównych założeń Programu Rewitalizacji.
- czas trwania – 2 godziny,
- materiały (40 kompletów):
- format A4, trwale spięty,
- konspekty z prezentowanych w trakcie spotkania treści.
- wykonanie dokumentacji fotograficznej (10 zdjęć),
- catering dla 40 osób (bez ograniczeń ilościowych – możliwość ciągłego korzystania w trakcie spotkania):
- woda mineralna niegazowana i gazowana, kubeczki,
- „suche” ciasteczka, minimum 3 rodzaje.
- Opracowanie i wykonanie 2 makiet urbanistycznych wyznaczonych podobszarów rewitalizacji.
- Przeprowadzenie kampanii promocyjnej projektu:
- Opracowanie graficzno-merytoryczne i wydruk plakatów – 50 sztuk. Format A3, papier kreda mat 130g/m2, druk cyfrowy, kolor – 4+0 (fullcolor).
- Opracowanie graficzno-merytoryczne i wydruk ulotek – 1000 sztuk. Format A5, papier kreda 135g/m2, druk cyfrowy, kolor - 4 kolory CMYK (4+4).
- Opracowanie graficzno-merytoryczne i wydruk folderu – 500 sztuk. Format A4 składany do A5, papier kreda 135g/m2, druk cyfrowy, kolor - 4 kolory CMYK (4+4).
- Opracowanie graficzno-merytoryczne oraz zamieszczenie w prasie lokalnej 3 artykułów: format 1 strona, zasięg gminny, przekazanie Zleceniodawcy 5 egzemplarzy.
- Przeprowadzenie Strategicznej Oceny Oddziaływania na Środowisko (SOOS). Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia niezbędnych uzgodnień z Regionalnym Dyrektorem Ochrony Środowiska w Krakowie i Państwowym Wojewódzkim Inspektorem Sanitarnym
w Krakowie związanych z koniecznością przeprowadzenia SOOS. W przypadku stwierdzenia konieczności, Wykonawca sporządzi Prognozę oddziaływania na środowisko projektu Gminnego Programu Rewitalizacji, zgodnie z wymogami prawa i uzgodnieniami ww. organów.
II.2. Postanowienia ogólne:
- Wykonawca zobowiązuje się przekazać do akceptacji wszelkie materiały opracowane
w ramach zlecenia najpóźniej na 3 dni przed terminem ich publikacji/ dystrybucji / planowanym spotkaniem. Zleceniodawca zastrzega sobie prawo do akceptacji ww. treści w terminie, co najmniej 1 dnia roboczego od ich przekazania. - Spotkania należy zorganizować w terminach uzgodnionych ze Zleceniodawcą, wynikających
z procesu opracowania Programu Rewitalizacji. - Zamawiający udostępni Wykonawcy pomieszczenia do zorganizowania spotkań. Sprzęt
i materiały potrzebne do przeprowadzenia spotkań są po stronie Wykonawcy. - Wszystkie materiały szkoleniowe, promocyjne, jak również inne opracowania muszą zawierać logotypy zgodnie z Podręcznikiem wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności oraz Kartą wizualizacji Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014–2020.
- Wykonawca w ciągu 7 dni od podpisania umowy przedstawi proponowany szczegółowy harmonogram prac, który musi zostać uzgodniony z Wykonawcą Programu Rewitalizacji
i zatwierdzony przez Zamawiającego. - Termin realizacji przedmiotu zamówienia: 28.02.2017 r.
III. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
Wykonawca powinien posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny – niezbędny do prawidłowego wykonania zamówienia.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie: Załącznika 2 – Wykaz usług i Załącznika 3 – Wykaz osób biorących udział w realizacji zamówienia.
Zamawiający może poprosić oferentów (wykonawców) o przedstawienie dokumentów potwierdzających dane zawarte we wskazanych ww. Załącznikach.
III.1 Doświadczenie Wykonawcy:
- Wykonawca wykonał co najmniej 10 programów/planów rewitalizacji (również aktualizacji),
w tym, co najmniej 3 dokumenty w okresie ostatnich 3 lat. - Wykonawca wykonał co najmniej 10 strategii rozwoju (również aktualizacji) dla jednostek samorządu terytorialnego, w tym, co najmniej 3 dokumenty w okresie ostatnich 3 lat, oraz co najmniej 1 dokument z zakresu problematyki społecznej.
- Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat opracował co najmniej 3 „Diagnozy na potrzeby wyznaczenia obszaru zdegradowanego i obszaru rewitalizacji na terenie gminy” zgodnie z Ustawą o rewitalizacji – wymagane potwierdzenie przyjęcia uchwałą Rady Gminy/Miasta.
- Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat opracował co najmniej 5 dokumentów polegających na opracowaniu analiz i/lub ekspertyz na rzecz podmiotów spoza sektora finansów publicznych działających na rzecz społeczności lokalnej.
- Wykonawca opracował w okresie ostatnich 3 lat co najmniej 5 dokumentów diagnostycznych lub badań grup interesariuszy pod kątem scharakteryzowania aktualnej sytuacji społeczno-gospodarczej lub określenia potrzeb interesariuszy (np. diagnozy, badania, analizy).
III.2 Potencjał techniczny Wykonawcy
Wykonawca posiada 4 osobowy zespół, który zostanie oddelegowany do realizacji zamówienia,
w tym minimum 2 osoby zatrudnione są w firmie Wykonawcy na podstawie umowy o pracę, według stanu na koniec miesiąca poprzedzającego miesiąc złożenia oferty. Wymagania stawiane członkom zespołu:
- Kierownik zespołu (1 osoba) – posiada wykształcenie wyższe, doświadczenie w opracowaniu co najmniej 5 programów/planów rewitalizacji (również aktualizacji), co najmniej 5 strategii rozwoju dla jednostek samorządu terytorialnego, w tym 1 strategii z zakresu problematyki społecznej, co najmniej 5 dokumentów diagnostycznych, co najmniej 3 dokumentów polegających na opracowaniu analiz i/lub ekspertyz na rzecz podmiotów spoza sektora finansów publicznych działających na rzecz społeczności lokalnej, doświadczenie w zakresie prowadzenie konsultacji społecznych, warsztatów, szkoleń m.in. z zakresu rewitalizacji oraz przy udziale różnych grup społecznych.
- Członek zespołu (2 osoby) – posiada wykształcenie wyższe w sferze funkcjonalno-przestrzennej: urbanistyka, architektura, planowanie przestrzenne, gospodarka przestrzenna, i/lub legitymuje się minimum 2 letnim doświadczeniem w pracy w ww. zawodach; posiada doświadczenie
w opracowaniu co najmniej 2 programów/planów rewitalizacji (również aktualizacji), co najmniej 2 strategii rozwoju dla jednostek samorządu terytorialnego. - Członek zespołu (1 osoba) – posiada wykształcenie wyższe w sferze: socjologii, psychologii, politologii, resocjalizacji, pracy socjalnej, ekonomii i/lub legitymuje się co najmniej 2 letnim doświadczeniem w pracy w ww. zawodach; posiada doświadczenie w opracowaniu co najmniej
2 dokumentów diagnostycznych oraz 2 dokumentów polegających na opracowaniu analiz i/lub ekspertyz na rzecz podmiotów działających dla społeczności lokalnej spoza sektora finansów publicznych, opracowaniem 1 dokumentu z zakresu pomocy społecznej.
Każdy członek Zespołu musi wziąć udział w co najmniej 4 spotkaniach / szkoleniach objętych zamówieniem.
III.3 Ubezpieczenie OC
Wykonawca posiadał w dniu złożenia oferty opłaconą polisę lub inny dokument ubezpieczeniowy potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (w ramach kodu PKD w ramach którego wykonywał będzie zlecenie będące przedmiotem oferty) związanej z przedmiotem zamówienia oraz aby suma ubezpieczenia wskazana na polisie była co najmniej równa dwukrotności wartości składanej oferty przez Oferenta w ramach niniejszego postępowania. Kryterium oceniane będzie na podstawie Załącznika 4 – Oświadczenie o posiadanej polisie OC.
IV. Kryterium wyboru oferty
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w niniejszym zapytaniu ofertowym i zdobędzie najwyższą łączną liczbę punktów obliczoną w oparciu o podane kryterium wyboru.
Kryterium wyboru oferty jest cena (brutto) = 100% (Kryterium „C”)
Liczba uzyskanych punktów wyliczana jest zgodnie z przedstawionym poniżej wzorem:
Kryterium „C” cena brutto =
Maksymalna łączna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca wynosi 100 pkt.
V. Miejsce i termin składania oferty
Ofertę należy składać (osobiście lub pocztą) w Urzędzie Gminy Kamienica
34 – 608 Kamienica 420 w terminie do dnia 02.11. 2016 r. do godz. 15:00
Oferta powinna być złożona na kolejno ponumerowanych stronach, w nieprzezroczystej, zabezpieczonej przed otwarciem kopercie opisanej następująco: „Oferta na przeprowadzenie działań wspierających Gminę Kamienica w przygotowaniu Programu Rewitalizacji na lata 2016-2023”
Ofertę skutecznie doręczoną pocztą uznaje się taką, która wpłynęła na sekretariat Urzędu do godziny 15:00 ostatniego dnia składania ofert.
VI. Załączniki:
1. Formularz oferty - wzór
2. Wykaz usług - wzór
3. Wykaz osób - wzór
4. Oświadczenie o posiadanej polisie OC – wzór