Przejdź do stopki

Ogłoszenie – nabór na wolne stanowisko pracy

Treść

OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO

Wójt Gminy Kamienica ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór

na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Kamienica

Urząd Gminy Kamienica, 34-608 Kamienica 420

(nazwa i adres jednostki)

 

Podinspektor ds. obsługi finansowo-księgowej

(nazwa stanowiska pracy)

 

1. Wymagania niezbędne:

  1. Wykształcenie wyższe I lub II stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym (preferowane administracyjne, ekonomiczne, rachunkowość).
  2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z praw publicznych.
  3. Nieposzlakowana opinia.

2. Wymagania dodatkowe:

  1. Znajomość zagadnień i przepisów z zakresu ustawy o finansach publicznych i rachunkowości, ustawy o samorządzie gminnym.
  2. Co najmniej 3-letni staż pracy w tym co najmniej 1 rok w dziale księgowości (preferowane w jednostce samorządowej).
  3. Zaawansowana obsługa komputera z zakresie programów MS Office, obsługa urządzeń biurowych.
  4. Predyspozycje osobowościowe: umiejętność pracy w zespole, umiejętność radzenia sobie ze stresem, umiejętność sprawnej organizacji pracy.

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Prowadzenie ksiąg rachunkowych dochodów i wydatków Urzędu Gminy oraz Zakładu Gospodarki Komunalnej.
  2. Analiza potrzeb finansowych i przygotowywanie projektów podziału dotacji z budżetu oraz ich rozliczanie.
  3. Sporządzanie i archiwizowanie wydruków komputerowych księgi głównej i ksiąg pomocniczych zgodnie z ustawą o rachunkowości.
  4. Rozliczanie materiałów budowlanych i opału zakupionego przez Urząd Gminy.
  5. Prowadzenie analityki i syntetyki wydatków i dochodów Urzędu Gminy i Zakładu Gospodarki Komunalnej.
  6. Sporządzanie przelewów z zakresu działalności Urzędu i Zakładu Gospodarki Komunalnej.
  7. Terminowe regulowanie zobowiązań budżetu gminy.
  8. Ewidencja środków trwałych i pozostałych środków trwałych oraz uzgadnianie
    z ewidencjąanalityczną.
  9. Współpraca przy inwentaryzacji w Urzędzie Gminy i Zakładu Gospodarki Komunalnej oraz jej uzgadnianie.
  10. Księgowanie i uzgadnianie zaangażowania wydatków.
  11. Sporządzanie sprawozdań finansowych i bilansu jednostki.
  12. Ewidencja i rozliczanie Funduszu Sołeckiego.
  13. Wykonywanie innych zadań na polecenie Wójta Gminy w sprawach nie objętych zakresem działania stanowiska pracy.
  14. Przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych i ustawy o rachunkowości.
  15. Inne prace zlecone przez Wójta Gminy, Skarbnika Gminy, Sekretarza Gminy.

4. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:

  1. Rodzaj pracy: stanowisko administracyjne, urzędnicze, praca przy komputerze.
  2. Miejsce pracy: Urząd Gminy Kamienica, 34-608 Kamienica 420.
  3. Zatrudnienie na umowę o pracę na czas określony.
  4. Wymiar czasu pracy: 1 etat (40 godzin tygodniowo).
  5. Praca w siedzibie urzędu bez dostępu do windy.
  6. Wynagrodzenie zgodne z regulaminem wynagradzania pracowników Urzędu Gminy Kamienica.

5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej praz zatrudnienia osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze jest niższy niż 6%.

6. Wymagane dokumenty:

  1. List motywacyjny.
  2. Życiorys (CV) z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej.
  3. Kwestionariusz osobowy (wzór w załączeniu).
  4. Kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem).
  5. Kserokopie świadectw pracy lub zaświadczeń o odbytym stażu w jednostkach samorządu terytorialnego (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem).
  6. Inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
  7. Informacje z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie (tylko osoby, którym zostanie przedstawiona propozycja zatrudnienia).
  8. Oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych od zajmowanego stanowiska (wzór w załączeniu).
  9. Oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych (wzór w załączeniu).
  10. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych (wzór w załączeniu).
  11. Kandydat zamierzający skorzystać z uprawnienia zawartego w art. 13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. 2022, poz. 530) jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Urzędzie Gminy w Kamienicylub pocztą na adres Urząd Gminy Kamienica, 34-608 Kamienica 420 z dopiskiem:

Dotyczy naboru na wolne stanowisko podinspektora ds. obsługi finansowo-księgowej

w terminie do dnia 11 grudnia 2023 r.

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy w Kamienicy po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Z regulaminem naboru można się zapoznać w Urzędzie Gminy w Kamienicy oraz na stronie Biuletynu Informacji Publicznej.

Osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione telefonicznie lub drogą elektroniczną o terminie i miejscu kolejnego etapu rekrutacji. Osoby, które nie spełniają wymagań formalnych nie będą informowane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy w Kamienicy.

Dokumenty (załączniki) do pobrania TUTAJ

 

 

Menu
Informacje
2049188