Przejdź do stopki

REMONT ŚWIETLICY W ZBLUDZY I ŚWIETLICY I ZAPLECZA W KAMIENICY

Zakończony: 14.01.2015, Status przetargu: nowy,

ZPI/271/11/14                                                                                                       Kamienica, 2015-02-02

 

 

UCZESTNICY POSTĘPOWANIA

 w/g rozdzielnika

                                                                                                                       

OGŁOSZENIE O WYNIKU POSTĘPOWANIA O ZAMÓWIENIE PUBLICZNE

 

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: ZPI/271/11/14.

Nazwa zadania:REMONT ŚWIETLICY W ZBLUDZY I ŚWIETLICY I ZAPLECZA W KAMIENICY”

   Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę:

 

ELEKTROMAL

Cebula Józef

Rajsko 1

32 – 822 Strzelce Wielkie 

 

Uzasadnienie wyboru: Wybrana oferta jest ofertą najkorzystniejszą dla Zamawiającego w skali oceny zgodnej z SIWZ. Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz Kodeks Cywilny

 

W prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty:

 

Lp.:                          1                 

Nazwa wykonawcy:    GOR- BUD s.c.,

Adres Wykonawcy:      ul. Kochanowskiego 120            38 – 300 Gorlice

                                               

Liczba pkt. w kryterium cena: 85,98

Liczba pkt. w kryterium okres gwarancji: 2                                                                  

Łączna punktacja oferty: 87,98

Lp.:                          3                 

Nazwa wykonawcy:    CAPITAL Sp. z o.o. 

Adres Wykonawcy:       ul. Skryta 16                                    62 – 050 Mosina  

                                                                                                      

Liczba pkt. w kryterium cena: 70,59

Liczba pkt. w kryterium okres gwarancji: 1,4                                                              

Łączna punktacja oferty: 71,99

Lp.:                          4                 

Nazwa wykonawcy:    WI-BA BARAN – WIERCIAK s.c.,

Adres Wykonawcy:       ul. 3 – MAJA 35 h                           32 – 400 Myślenice   

                                                                                                      

Liczba pkt. w kryterium cena: 73,77

Liczba pkt. w kryterium okres gwarancji: 2                                                                  

Łączna punktacja oferty: 75,77

Lp.:                          5                 

Nazwa wykonawcy:    DUD – BUD Spółka jawna, Ł. Duda i M. Nosal, 33 – 152 Pogórska Wola 323

Adres Wykonawcy:      Pogórska Wola 323                      33 – 152 Pogórska Wola

                                                                                                      

Liczba pkt. w kryterium cena: 78,72

Liczba pkt. w kryterium okres gwarancji: 1,6                                                              

Łączna punktacja oferty: 80,32

Lp.:                          6                 

Nazwa wykonawcy:    Firma Remontowo – Budowlana Nidecki Eugeniusz

Adres Wykonawcy:      Nowa Wieś 37A                              33 – 336 Łabowa    

                                                                                                      

Liczba pkt. w kryterium cena: 77,18

Liczba pkt. w kryterium okres gwarancji: 1,6                                                              

Łączna punktacja oferty: 78,78

Lp.:                          7                 

Nazwa wykonawcy:    PPHU SUPERBAU Magdalena Ślusarczyk

Adres Wykonawcy:      ul. Częstochowska 25                  42 – 165 Lipa     

                                                                                                      

Liczba pkt. w kryterium cena: 61,02

Liczba pkt. w kryterium okres gwarancji: 1,6                                                              

Łączna punktacja oferty: 62,62

Lp.:                          8                 

Nazwa wykonawcy:    Usługi Ogólnobudowlane Zbigniew Sopata

Adres Wykonawcy:       Barcice 149                                        33 – 342 Barcice

                                                                                                      

Liczba pkt. w kryterium cena: 69,87

Liczba pkt. w kryterium okres gwarancji: 1,2                                                              

Łączna punktacja oferty: 71,07

Lp.:                          9                 

Nazwa wykonawcy:    ELEKTROMAL Cebula Józef

Adres Wykonawcy:      Rajsko 1                                             32 – 822 Strzelce Wielkie

                                                                                                      

Liczba pkt. w kryterium cena: 98

Liczba pkt. w kryterium okres gwarancji: 1,2                                                              

Łączna punktacja oferty: 99,20

Lp.:                          10              

Nazwa wykonawcy:    F.H.U. KULIG

Adres Wykonawcy:       Laskowa 584                                  34 – 602 Laskowa  

                                                                                                      

Liczba pkt. w kryterium cena: 78,69

Liczba pkt. w kryterium okres gwarancji: 1,4                                                              

Łączna punktacja oferty: 80,09

Lp.:                          11              

Nazwa wykonawcy:    F.U. RAPEX Dominik Rapacz,

Adres Wykonawcy:      ul. Orkana 60/1                              34 – 730 Mszana Dolna

                               

Liczba pkt. w kryterium cena: 51,07

Liczba pkt. w kryterium okres gwarancji: 1,2                                                              

Łączna punktacja oferty: 52,27

Lp.:                          12              

Nazwa wykonawcy:    PHU OLIPRA Paweł Olipra

Adres Wykonawcy:      ul. Wielicka 16                                30 – 552 Kraków

                                               

Liczba pkt. w kryterium cena: 46,94

Liczba pkt. w kryterium okres gwarancji: 1,2                                                              

Łączna punktacja oferty: 48,14

Lp.:                          13              

Nazwa wykonawcy:    P.H.U. MTECH Daniel Popiela

Adres Wykonawcy:       ul. 3 maja 2                                     33 – 240 Żabno

                                                                                                      

Liczba pkt. w kryterium cena: 82,71

Liczba pkt. w kryterium okres gwarancji: 1,6                                                              

Łączna punktacja oferty: 84,31

Lp.:                          14              

Nazwa wykonawcy:    Usługi Remontowo – Budowlane URBUD Krystian Uryga

Adres Wykonawcy:      Łęka 77                                              33 – 322 Korzenna

                                               

Liczba pkt. w kryterium cena: 78,86

Liczba pkt. w kryterium okres gwarancji: 1,23                                                                           

Łączna punktacja oferty: 80,09

Lp.:                          16              

Nazwa wykonawcy:    F.H.U.B. ZŁOCKI Robert Złocki

Adres Wykonawcy:       Kamionka Wielka 343                33 – 334 Kamionka Wielka  

                                                                                                      

Liczba pkt. w kryterium cena: 88,23

Liczba pkt. w kryterium okres gwarancji: 1,2                                                              

Łączna punktacja oferty: 89,43

Lp.:                          17              

Nazwa wykonawcy:    Firma Budowlano – Handlowo – Usługowa EXPERTIV Rafał Rakoczy,

Adres Wykonawcy:      ul. Królewska 60/54                    32 – 100 Proszowice

                                                                                                      

Liczba pkt. w kryterium cena: 85,59

Liczba pkt. w kryterium okres gwarancji: 1,2                                                              

Łączna punktacja oferty: 86,79

Lp.:                          18              

Nazwa wykonawcy:    ENERGO Jarosław Szczerba

Adres Wykonawcy:       ul. Musialika 9                                41 – 902 Bytom   

                                                                                                      

Liczba pkt. w kryterium cena: 85,42

Liczba pkt. w kryterium okres gwarancji:1,2                                                               

Łączna punktacja oferty: 86,62

Lp.:                          19              

Nazwa wykonawcy:    Zakład Remontowo – Budowlany Zbigniew Tokarczyk

Adres Wykonawcy:      Lipowe 194                                      34 – 600 Limanowa

                                               

Liczba pkt. w kryterium cena: 74,91

Liczba pkt. w kryterium okres gwarancji: 1,2                                                              

Łączna punktacja oferty: 76,11

Lp.:                          20              

Nazwa wykonawcy:    F.H.U. KRUCZEK, Wojciech Kruczek

Adres Wykonawcy:       ul. Kołłątaja 18/13                       33 – 300 Nowy Sącz    

                                                                                                      

Liczba pkt. w kryterium cena: 64,35

Liczba pkt. w kryterium okres gwarancji: 1,2                                                              

Łączna punktacja oferty: 65,55

Lp.:                          22              

Nazwa wykonawcy:    Przedsiębiorstwo Usług Budowlanych BUDREM Sp. z o.o.

Adres Wykonawcy:      ul. Jana Pawła II 44                       34 – 600 Limanowa

                                                                                                      

Liczba pkt. w kryterium cena: 75,47

Liczba pkt. w kryterium okres gwarancji: 1,2                                                               

Łączna punktacja oferty: 76,67

Lp.:                          23              

Nazwa wykonawcy:    Zakład Remontowo – Budowlany BUDOLEX

Adres Wykonawcy:        Ujanowice 109                             34 – 603 Ujanowice    

                                                                                                      

Liczba pkt. w kryterium cena: 79,93

Liczba pkt. w kryterium okres gwarancji: 1,2                                                              

Łączna punktacja oferty: 81,13

Lp.:                          24              

Nazwa wykonawcy:    STEBUD Jan Stec

Adres Wykonawcy:        Kicznia 126                                    33 – 390 Łącko   

                                                                                                      

Liczba pkt. w kryterium cena: 81,43

Liczba pkt. w kryterium okres gwarancji: 1,2                                                              

Łączna punktacja oferty: 82,63

 

1. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuję,
że w prowadzonym postępowaniu  zostali wykluczeni następujący wykonawcy:

- Przedsiębiorstwo Usługowo – Remontowo – Handlowe, ul. Rajtarska 34/3, 25 – 133 Kielce

W wyniku dokonanej przez Komisję przetargową oceny oferty nr 2 złożonej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na realizację zadania pn. REMONT ŚWIETLICY W ZBLUDZY I ŚWIETLICY I ZAPLECZA W KAMIENICY przez   Przedsiębiorstwo Usługowo – Remontowo – Handlowe, ul. Rajtarska 34/3, 25 – 133 Kielce stwierdzono, iż do przedmiotowej oferty nie dołączono: aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

W  dniu 22.01.2015 r. Zamawiający na podstawie art. 26 ust 3. Pzp wezwał Wykonawcę do uzupełnienia brakującego dokumentu. Wykonawca nie uzupełnił wymaganego dokumentu. W związku z powyższym

Wykonawca podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.2 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, gdyż nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu.

Uzasadnienie prawne: art. 24 ust.2 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2013  poz. 907 z p. zm.)

- ULTRA Łukasz Kural, Wola Dębińska 105, 32 – 852 Dębno

W wyniku dokonanej przez Komisję przetargową oceny oferty nr 25 złożonej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na realizację zadania pn. REMONT ŚWIETLICY W ZBLUDZY I ŚWIETLICY I ZAPLECZA W KAMIENICY przez   ULTRA Łukasz Kural, Wola Dębińska 105, 32 – 852 Dębno stwierdzono, iż do przedmiotowej oferty nie dołączono:

- aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzające, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organy – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

- wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. – Załącznik nr 7 do SIWZ,

- wykazu robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania (jedna robota)– Załącznik nr 6 do SIWZ,

- dowodu dotyczącego najważniejszej roboty, określającego, czy robota ta została wykonana w sposób należyty oraz wskazujący, czy została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona.

W  dniu 22.01.2015 r. Zamawiający na podstawie art. 26 ust 3. Pzp wezwał Wykonawcę do uzupełnienia brakujących dokumentów. Wykonawca nie uzupełnił wymaganych dokumentu. W związku z powyższym Wykonawca podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.2 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, gdyż nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu.

Uzasadnienie prawne: art. 24 ust.2 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2013  poz. 907 z p. zm.)

2. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuję,
że w prowadzonym postępowaniu zostały odrzucone następujące oferty:

 

- oferta nr 2 złożona przez  Przedsiębiorstwo Usługowo – Remontowo – Handlowe, ul. Rajtarska 34/3, 25 – 133 Kielce

W wyniku dokonanej przez Komisję przetargową oceny oferty nr 2 złożonej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na realizację zadania pn. REMONT ŚWIETLICY W ZBLUDZY I ŚWIETLICY I ZAPLECZA W KAMIENICY przez   Przedsiębiorstwo Usługowo – Remontowo – Handlowe, ul. Rajtarska 34/3, 25 – 133 Kielce stwierdzono, iż przedmiotowa oferta została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z postępowania. W związku z powyższym oferta podlega odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Uzasadnienie prawne: art. 89 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2013  poz. 907 z p. zm.)

- oferta nr 15 przez firmę Projekty i Nadzory Budowlane Mieczysław Frączek, 33 – 335 Nawojowa 508

W wyniku dokonanej przez Komisję przetargową oceny oferty nr 15 złożonej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na realizację zadania pn. REMONT ŚWIETLICY W ZBLUDZY I ŚWIETLICY I ZAPLECZA W KAMIENICY przez firmę Projekty i Nadzory Budowlane Mieczysław Frączek, 33 – 335 Nawojowa 508 stwierdzono, iż Wykonawca w pkt. 3 formularza ofertowego nie wskazał okresu gwarancji.

W niniejszym postępowaniu zgodnie z rozdziałem XIII SIWZ okres gwarancji był drugim oprócz ceny  kryterium oceny ofert. Zamawiający nie mógł wezwać Wykonawcę do uzupełnienia dokumentu. W związku z powyższym zgodnie z art. 89 ust.1 pkt 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oferta podlega odrzuceniu ze względu na niezgodność z treścią SIWZ.    

Uzasadnienie prawne: art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2013  poz. 907 z p. zm.)

- oferta nr 21 przez firmę „MAL – MAJSTER” Roboty Ogólnobudowlane Stanisław Nowak, 34 – 643 Jurków 188

W wyniku dokonanej przez Komisję przetargową oceny oferty nr 21 złożonej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na realizację zadania pn. REMONT ŚWIETLICY W ZBLUDZY I ŚWIETLICY I ZAPLECZA W KAMIENICY przez firmę „MAL – MAJSTER” Roboty Ogólnobudowlane Stanisław Nowak, 34 – 643 Jurków 188 stwierdzono, iż Wykonawca w pkt. 3 formularza ofertowego nie wskazał okresu gwarancji.

W niniejszym postępowaniu zgodnie z rozdziałem XIII SIWZ okres gwarancji był drugim oprócz ceny  kryterium oceny ofert. Zamawiający nie mógł wezwać Wykonawcę do uzupełnienia dokumentu. W związku z powyższym zgodnie z art. 89 ust.1 pkt 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oferta podlega odrzuceniu ze względu na niezgodność z treścią SIWZ.   

Uzasadnienie prawne: art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2013  poz. 907 z p. zm.)

- oferta nr 25 złożona przez firmę ULTRA Łukasz Kural, Wola Dębińska 105, 32 – 852 Dębno

 W wyniku dokonanej przez Komisję przetargową oceny oferty nr 25 złożonej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na realizację zadania pn. REMONT ŚWIETLICY W ZBLUDZY I ŚWIETLICY I ZAPLECZA W KAMIENICY przez   ULTRA Łukasz Kural, Wola Dębińska 105, 32 – 852 Dębno stwierdzono, iż przedmiotowa oferta została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z postępowania. W związku z powyższym oferta podlega odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Uzasadnienie prawne: art. 89 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2013  poz. 907 z p. zm.)

3. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 4) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuję, że podpisanie umowy  z wyłonionym wykonawcą  możliwe będzie po dopełnieniu wszelkich formalności po upływie 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.

Środki ochrony prawnej:

Od niniejszej decyzji Zamawiającego, Wykonawcy przysługują środki ochrony prawnej (Odwołanie, Skarga do Sądu) wobec czynności:

1)     wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia;

2)     odrzucenia oferty wykonawcy

W pozostałych przypadkach odwołanie nie przysługuje.

Wykonawca może w terminie przewidzianym do wniesienia odwołania poinformować Zamawiającego o:

1)     niezgodnej z przepisami ustawy czynności podjętej przez zamawiającego w niniejszym postępowaniu, lub

2)     zaniechania czynności, do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy,

na które nie przysługuje w niniejszym postępowaniu odwołanie.

Termin wniesienia odwołania: 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia faksem lub drogą elektroniczną, lub 10 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia, jeżeli zostało ono przesłane pisemnie.

Informacje dotyczące środków ochrony prawnej znajdują się Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w Dziale VI Prawa zamówień publicznych „Środki ochrony prawnej", art. od 179 do 198g (t. j. Dz. U. z 2013  poz. 907 z p. zm.)

UWAGA! W dniu 08.01.2015 r. opublikowano specyfiki materiałowe oraz rzuty

UWAGA! W dniu 02.01.2015 r. opublikowano poprawne załączniki nr 9 przedmiar robót

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Kamienica: REMONT ŚWIETLICY W ZBLUDZY I ŚWIETLICY I ZAPLECZA W KAMIENICY
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Kamienica, ul. Kamienica 420, 34-608 Kamienica, woj. małopolskie, tel. 018 3323004, 3323025 wew. 35

Adres strony internetowej zamawiającego: www.kamienica.iap.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT ŚWIETLICY W ZBLUDZY I ŚWIETLICY I ZAPLECZA W KAMIENICY.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: REMONT ŚWIETLICY W ZBLUDZY Zakres robót obejmuje: 1. Wymiana podłóg, posadzek i izolacji poziomych Rozebranie istniejących podłóg drewnianych na legarach wraz z warstwami izolacyjnymi Wykonanie izolacji termicznej z płyt styropianowych oraz ułożenie wylewki cementowej Wykonanie posadzki z paneli podłogowych, na części posadzki przewidziano położenie płytek gresowych 2. Wymiana okładzin ściennych Rozebranie lamperii ze sklejki Rozebranie ściany działowej o konstrukcji drewnianej Odtworzenie ściany działowej (w tym samym miejscu) z pustaków z betonu komórkowego Oczyszczenie ścian ze starych warstw farby Uzupełnienie tynków Ułożenie płytek Wykonanie gładzi gipsowych oraz malowanie 3. Wymiana okładzin sufitu i skosów Rozebranie okładziny drewnianej z desek wraz z warstwami izolacji termicznej Wymiana konstrukcji drewnianej sufitu powieszanego Wykonanie izolacji proprzepuszczalnej, izolacji termicznej z wełny mineralnej, izolacji paroszczelnej Wykonanie okładziny z płyty OSB Wykonanie okładziny z płyt gipsowo-kartonowych Wykonanie gładzi gipsowych oraz malowanie 4. Wymiana stolarki okiennej Wymiana drewnianej stolarki okiennej na okna z szyba zespolona PCV wraz z obróbka szpalet Wymiana wewnętrznych parapetów drewnianych na parapety z PCV Wymiana zewnętrznych parapetów blaszanych na parapety z blachy powlekanej 5. Wymiana drzwi wewnętrznych 6. Wymiana i uzupełnienie uszkodzonych fragmentów ścian wewnętrznych 7. Docieplenie ścian zewnętrznych płytami styropianowymi (wysokość istniejącego budynku ok. 11m) 8. Wymiana instalacji elektrycznej Wymiana okablowania instalacji oświetlenia oraz instalacji gniazd wtyczkowych Wymiana gniazd wtyczkowych Wymiana wyłączników świetlnych Wymiana gniazda rtv sat Wymiana opraw oświetleniowych 9. Wymiana instalacji centralnego ogrzewania Wymiana grzejników żebrowanych na grzejniki stalowe płytowe z głowicami termostatycznymi Wymiana rur stalowych na rury z tworzywa sztucznego 10. Zakup i dostawa wyposażenia REMONT ŚWIETLICY I ZAPLECZA W KAMIENICY Zakres robót obejmuje: 1. Wymiana stolarki okiennej Wymiana drewnianej stolarki okiennej na okna z szyba zespolona PCV wraz z obróbka szpalet Wymiana wewnętrznych parapetów drewnianych na parapety z PCV 2. Remont zaplecza Rozebranie pieca kaflowego Rozebranie posadzki z płytek Rozebranie okładzin ściennych z płytek ceramicznych Wykonanie warstwy wyrównawczej z wylewki samopoziomującej Ułożenie posadzki z płytek gresowych Uzupełnienie tynku na ścianach Wykonanie gładzi gipsowych oraz malowanie ścian i sufitu Wykonanie okładziny ściennej z płytek 3. Remont instalacji elektrycznej Wymiana okablowania instalacji oświetlenia oraz instalacji gniazd wtyczkowych Wymiana gniazd wtyczkowych Wymiana wyłączników świetlnych Wymiana opraw oświetleniowych 4. Remont instalacji gazowej Wymiana rurociągów stalowych Wymiana kuchenek gazowych Wymiana instalacji 4-butlowej GOK Wymiana gazowego wiszącego podgrzewacza wody 5. Zakup i dostawę wyposażenia. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.44.21.00-8, 45.43.10.00-7, 45.42.10.00-4, 45.31.12.00-2, 45.33.11.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.03.2015.

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę realizacji co najmniej 1 roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. polegającej na remoncie bądź modernizacji pomieszczeń w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia w oparciu o informacje przedstawione w dokumentach załączonych do oferty.

III.3.3) Potencjał techniczny

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę dysponowania, - co najmniej jedną osobę z uprawnieniami do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej , Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia w oparciu o informacje przedstawione w dokumentach załączonych do oferty.

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę posiadania opłaconej polisy ubezpieczeniowej, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia w oparciu o informacje przedstawione w dokumentach załączonych do oferty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

-wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- formularz ofertowy - załącznik nr 2 - uproszczony kosztorys sporządzony na podstawie przedmiaru robót stanowiącego załącznik nr 9 - wzór umowy - załącznik nr 10

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

1. Cena - 98

2. okres gwarancji w miesiącach (min.36 miesięcy) - 2

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zastrzega prawo do zmian postanowień zawartej umowy w sytuacji zaistnienia następujących okoliczności: 1) Zmiana terminu przewidzianego na zakończenie robót jest możliwa w przypadku: a) zmian spowodowanych warunkami atmosferycznymi, w szczególności klęsk żywiołowych, warunkami atmosferycznymi odbiegającymi od typowych uniemożliwiającymi prowadzenie robót budowlanych, b) zmian spowodowanych nieprzewidzianymi w SIWZ warunkami terenowymi, c) odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków terenowych, d) zmian będących następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności wstrzymanie robót przez Zamawiającego, konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, odmowa wydania przez organ administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień z przyczyn nie zawinionych przez Wykonawcę, e) wcześniejszym wykonaniem przedmiotu zamówienia, f) innych przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy, skutkującym niemożliwością prowadzenia prac lub wykonywania innych czynności przewidzianych umową, w szczególności wystąpienia zamówień dodatkowych. 2) zmiana sposobu spełniania świadczenia na skutek zmian technologicznych, spowodowanych w szczególności niedostępnością na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji, konieczności zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej, w sytuacji gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy. 3) zmiana sposobu wykonywania przedmiotu umowy, wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, przy czym w/w zmiana spowodowana może być okolicznościami zaistniałymi w trakcie realizacji przedmiotu umowy, tj. zmiana dokumentacji projektowej, zaistnienie warunków faktycznych na terenie budowy, wpływających na zakres lub sposób wykonywania przedmiotu umowy, tj. warunki atmosferyczne, archeologiczne, geologiczne, hydrologiczne, kolizje z sieciami infrastruktury, itp.; 4) zamiana tych postanowień, które mają związek ze zmienionymi regulacjami prawnymi wprowadzonych w życie po dacie podpisania umowy, wywołujących potrzebę zmiany umowy, wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany; 5) zmiana oznaczenia danych dotyczących zamawiającego i/lub wykonawcy. 6) zmiany zakresu części zamówienia powierzonej podwykonawcom, 7) Jeżeli w realizacji umowy będą występować podwykonawcy, na zasobach, których Wykonawca opierał się wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy Pzp, Wykonawca może w trakcie realizacji umowy zmienić takiego podwykonawcę lub zrezygnować z niego pod warunkiem wykazania - przez Wykonawcę- Zamawiającemu, iż nowy podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 8) w przypadku, kiedy w umowie znajdują się oczywiste błędy pisarskie lub rachunkowe, a także zapisy, których wykonanie jest niemożliwe ze względu na obowiązujące przepisy prawa - w zakresie, który jest niezbędny dla wyeliminowania tych błędów. 9) wystąpienia konieczności wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych dokumentacją projektową, w sytuacji, gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego, t.j. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami, wykonania przedmiotu niniejszego zamówienia, w takim wypadku wynagrodzenie wykonawcy pozostaje bez zmian. zmiana taka wymaga sporządzenia protokołu konieczności zatwierdzonego przez zamawiającego i wykonawcę w porozumieniu z projektantem. 10) wprowadzenia zamiany materiałów i urządzeń przedstawionych w ofercie przetargowej, pod warunkiem że zmiany te będą korzystne dla zamawiającego (np: powodujące obniżenie kosztu ponoszonego przez zamawiającego na eksploatację i konserwację przedmiotu umowy, powodujące poprawnie parametrów technicznych, wynikające z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów, w takim wypadku wynagrodzenie wykonawcy pozostaje bez zmian. 11) Zmniejszenia zakresu zamówienia: - z przyczyn niemożliwych wcześniej do przewidzenia przez Zamawiającego., - z powodu braku środków na sfinansowanie całości zamówienia, 12) Zmniejszenia wysokości wynagrodzenia przewidzianego w umowie, spowodowanego koniecznością zmniejszenia zakresu zamówienia: - z powodu braku środków na sfinansowanie całości zamówienia - z przyczyn niemożliwych wcześniej do przewidzenia przez Zamawiającego, 13) Zmiana wysokości wynagrodzenia przewidzianego w umowie spowodowana zmianą stawki podatku VAT 14) pozostałe rodzaje zmian spowodowane następującymi okolicznościami: a) zmiana osób przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, na inne spełniające warunki określone w SIWZ i innych osób kluczowych dla realizacji umowy np. kierownika budowy, inspektora nadzoru itp. oraz osób reprezentujących strony b) zmiana w zakresie podwykonawcy i zakresu realizowanych przez niego robót jest możliwa po uprzedniej zgodzie Zamawiającego zgodnie z art. 6471 kc. Zmiana podmiotów trzecich na etapie realizacji zamówienia na zasobach, których Wykonawca opierał się wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu jest możliwa, jeśli nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o udzielenia zamówienia publicznego dotychczasowy podwykonawca, c) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ, d) zmianie uległy przepisy prawne istotne dla realizacji przedmiotu umowy, e) zmianie uległy stawki podatku VAT, f) zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy, na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu, g) zmiany w kolejności terminów wykonywania robót budowlanych. Zmiany do umowy może inicjować zarówno Zamawiający jak i Wykonawca, składając pisemny wniosek do drugiej strony, zawierający w szczególności opis zmiany i jej uzasadnienie. Wprowadzenie do umowy zmian wymaga zgody obu stron wyrażonej w postaci pisemnego aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1)  Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:www.kamienica.net.pl,www.malopolska.pl/bip/kamienica
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego pok. nr 16 (ksero, koszt kserokopii, płyta CD, dyskietka - koszt nośnika) bezpłatnie stronie: www.kamienica.net.pl, www.malopolska.pl/bip/kamienica..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.01.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Kamienica 34 - 608 Kamienica 420 pok. nr 12 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inwestycja współfinansowana w ramach działania 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju PROW 2007 - 2013 dla operacji, które odpowiadają warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

IV.4.18) Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP: Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych Nr 421478 z dnia 30.12.2014r.

 

 


Menu
Informacje
2290908